Cum a intrat un brand de muștar în cultura hip-hop

M-am trezit de dimineață să-mi editez vlogul, dar am ajuns să mă uit la un mini-documentar de 10 minute, în care o tipă, fină ascultătoare de mult hip-hop, s-a pus pe făcut research ca să afle de unde au început rapperii să facă rime despre un brand de muștar din State.

Un pic de spoiler: totul a început de la o reclamă din anii ’80 care “era pe opulență” (fix ce le place rapperilor).

Un pic de fun fact: brand-ul s-a înrădăcinat atât de bine în cultura hip-hop încât au început să facă rime despre el și niște băieți din alte țări, unde nu se comercializează muștarul respectiv. :)

Aruncați un ochi pe mini-documentar, chiar este interesant de văzut cum o campanie publicitară prestată corespunzător a ajuns să împingă un brand, total “organic” și la zeci de ani distanță, în versurile de pe albumele unor artiști precum Eminem, Jay-Z sau Kanye West:

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

Adauga un comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.