Orange i-a scos de la naftalină pe Millidge si Doig

Primul job pe care l-am avut, acum mai bine de 7 ani de zile, a fost la un Call Center care oferea servicii pentru cei de la Orange. Îmi aduc aminte că în timpul unui training a venit vorba despre maimuțoii ăștia albi care își furau gura unul de la altul. Contextul era retragerea lor din reclame, asta fix în momentul în care toată lumea era înnebunită după ei.

 

Răspunsul trainerului a fost unul care mi-a rămas înrădăcinat adânc în minte: “Păi tocmai datorită succesului lor au fost retrași. Lumea a început să își cumpere cartele PrePay doar pentru brelocurile cu cei doi maimuțoi. Multe cartele, dintre cele cumpărate, nici măcar nu au fost activate”.

 

Cu alte cuvinte, maimuțoii ăștia căpătaseră o notorietate atât de mare încât lumea nu îi mai asocia pe ei cu Orange, ci Orange devenise brelocul care atârna la buzunarul celor doi maimuțoi. Iar acest lucru nu putea fi acceptat de un brand atât de mare. Drept urmare, i-au băgat la gheață și i-au ținut acolo până zilele astea, când au reînceput o campanie cu ei.

 

Acum, că îi folosesc pentru că nu mai au ași în mânecă iar Cosmote și Vodafone au rupt inimile românilor cu campanii la sentiment sau pentru că o dată la 7 – 8 ani trebuie să îi scoată de la naftalină ca să își mai dezmorțească și ei oasele animate, e partea a doua. Rămâne de văzut dacă Millidge si Doig vor crea aceeași isterie ca și data trecută.

 

P.S. Îmi place foarte-foarte mult ce fac cei de la Orange pe pagina lor de Facebook, partea cu Descoperă departamentele Orange România“. Mi se pare că au înțeles perfect că Facebook-ul este o punte între oameni.


GG, Orange!