Închide

Ce vrei să cauți?

Uite o reclamă românească la care s-a muncit ceva: Toortitzi

Numai să decupezi The Ark, să îi pui hornuri de fabrică și să o plasezi în alt loc cred că durează o grămadă de timp. Să-l faci pe Manole 3D super-profi cum turtește Toortitzi și cum joacă fotbal mai durează încă de o sută de ori pe atât.

A ieșit cam tare. GG, Publicis & Film Factor!

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

10 comentarii Adaugă comentariu

  1. Știi care e faza? Că sunt super buni, mai ales când îi folosești atunci când trebuie. :)

  2. Ție ți se pare mare lucru pentru că nu știi să folosești programele de animație 3D, dar gândește-te la delfinii din Dâmbovița și îți dai seama că nu e chiar așa cum crezi. :)

  3. Pe langa chestiile tehnice, este genul de reclama ce prinde la public si nici nu te face sa injunghii aparatul din fata ta (tv, monitor etc).

  4. Ehhe, nu e o idee noua dar… a rezultat o reclama super haioasa.

  5. #5 Comentariu nou

    Spotul este produs de Film Factor :)

  6. Mda, felicitări Publicis, care au venit cu niste poze de pe net cu elefanți. Cât despre noi, fraierii de la Factor, care am petrecut nopți întregi la birou pentru modelare, texturare realistă, rigging, iluminare, render, compositing – înapoi la muncă, viermi insignifianți ce suntem!! Să tot lucrezi în publicitatea românească…

    • #7 Comentariu nou

      @Radu T.: te-ai aprins prea tare, monșer! Eu am văzut că au share-uit reclama pe pagina lor de Facebook și de acolo am crezut că ei au prestat toată treaba. Modific acum în articol, ca să fie treaba treabă. :) Btw, great work!

  7. Mulțumim. :) Oricum, frustrările de genul ăsta a celor care lucrează în post producție se întâlnesc peste tot în lume, să nu crezi că am ceva cu site-ul ăsta. Ca să nu crezi că ne-am aprins, pun în link o animație simpatică… :P

  8. #10 Comentariu nou

    Mie mi se pare retarda reclama asta… ca si toate reclamele cu povesti. Parca s-au luat toti duma Milka….Twix sau Stella. Super enervante reclame. Parca sunt facut epentru oamenii cu IQ scazut ce n-au citit niciodata basme in copilarie, astfel lipsindu-le si incercand sa-si umple lipsa d eimaginatie, cu reclame penibile ca astea. Parerea mea.

Adaugă comentariu