Test Drive: BMW Seria 3 GT, un Usain Bolt corporatist

După cum probabil ați văzut în feed, am avut pe mână un BMW Seria 3 GT. Așa că mi s-a părut civilizat din partea mea să scriu un articol în care să vă zic ce gânduri și păreri mi-a generat jucăria respectivă în cele trei zile în care a fost parte activă în viața mea. De fapt, două zile, că într-una dintre zile a stat în parcare, iar eu legat de șezlong pe plajă. :D

Pe scurt, BMW Seria 3 GT este un atlet corporatist, extrem de fâșneț și elegant în același timp.

Modelul testat:

BMW 330d xDrive Gran Turismo + Linia Model M Sport. Motor de 2993 cm³, 258 CP.

Exterior

BMW, frate! Sportivo-agresiv, dar elegant în același timp. E un soi de Usain Bolt corporatist, gata să dea o fugă până la Constanța în pauza de masă. Mă așteptam să mi se pară ciudată forma fundului mașinii, dar după câteva poze spre drumul spre mare, am început să-i văd frumusețea și modul simfonic în care se îmbină cu restul mașinii. Îmi place mult eleronul care se ridică la viteze mai mari de 60 de km/h.

Interior

Țiplă. Mi-a câștigat respectul pentru că nu a renunțat la butoane pe consola centrală. Mă înnebunesc mașinile care au înghesuit într-un touchscreen toate butoanele și trebuie să țopăi printre ferestre ca să umbli la căldură. Toate butoanele sunt la locul lor plasate super-intutiv, ca să nu îți iei ochii de la drum.

Referitor la spațiu, pot spune doar că primul gând pe care l-am avut când am început să întind ruleta vizuală prin mașină a fost că dacă aș avea mașina asta, aș avea un motiv în plus să dau comandă de un Ionescu mic în Clan.

Motor, putere, accelerație, consum

Un spectacol. A fost cel mai puternic diesel pe care l-am avut pe mână vreodată și a avut grijă se mă impresioneze. Cei 258 de cai putere îți upgradează viața, iar la final, când tragi linie și te uiți la consum, o să rămâi mască. Eu am condus mașina doar pe sport, i-am lăsat motorul să urle ca la operă, iar consumul a fost de 9,4 litri/100km.  Accelerația este și ea un spectacol, n-am cronometrat-o, dar ce zice pe foaie se potrivește ce simțeam la volan: 5,4 secunde ca să atingă 100 km/h. Civilizat.

Preț:

Modelul testat de mine are un preț de 58.488 euro cu TVA, dar dacă nu avea pe dânsul kit-ul M Sport, costa 53.907 euro cu TVA.

Prețurile pentru BMW Seria 3 GT încep de la 36.642 euro cu TVA pentru versiunea 318d 2.0 150CP.

Concluzie:

BMW Seria 3 GT este mașina care m-a făcut să mă gândesc cum ar fi să am un Ionescu mai mic și cât de fericit ar fi pe drumul spre grădiniță. Asta pentru că ar exista zilnic tentația să ocolim un pic pe la mare sau munte în drumul spre grădiniță și birou. :)

Test Drive în Doi:

Bonus:

Vlog-urile în care BMW Seria 3 GT a făcut parte din viața mea: unudoi. Enjoy!

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

2 comentarii

  1. După părerea mea, prețul este destul de bun pentru ceea ce oferă. Ideea că nu are o mega-tabletă pe tot bordul, e una bună. Dacă, din întâmplare, cu greu, spargi ecranul?

    Totuși, consider că e o mașină pentru cine are buzunar. Mariciule, lasă dronele și restaurantele. :D

Adauga un comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.