Închide

Ce vrei să cauți?

Ursus joacă interesant cartea agitației post-concert R.W.

Pentru că Ursus a fost sponsor  la concertul lui Robbie Williams, toate corturile unde se vindeau lichide erau branduite cu ursul roșu și implicit toată berea era de la respectivul brand, mai multă lume a înțeles că punctele de vânzare erau ale lor.

Partea smart e că oamenii de la Ursus s-au prins și s-au pus pe explicat frumos toată povestea printr-o postare pe pagina de Facebook. Ba chiar și-au asumat greșeala că s-au asociat greșit în contextul în care nu au avut libertatea de a se desfășura corespunzător în cadrul evenimentului și de a hidrata pe toată lumea.

Drept urmare sunt pregătiți să îi cinstească pe toți cei care au fost dezamăgiți de toată povestea cu câte un six-pack de Ursus pe toți cei care dovedesc că au fost la concertul de vineri seară.

Având în vedere că publicul care a luat parte la concertul lui RW este dintr-o categorie socială mai finuță, care va aprecia gestul, dar nu se va agita să intre în posesia unui bax de șase beri, mișcarea Ursus este foarte inteligentă. Nu cred că vor da mai mult de câteva mii de beri, dar mișcarea de PR le va curăța frumos imaginea după tot noroiul care s-a plimbat din share în share zilele astea pe bloguri și Facebook. GG, Ursus!

Vedeți mai jos tot comunicatul (luat cu copy-paste din postarea respectivă):

În cadrul spectacolului de excepţie din 17 iulie, Robbie Williams a adunat peste 65.000 de spectatori, marcând astfel unul dintre cele mai mari evenimente muzicale susţinute în ultimii ani în România.
Însă numărul foarte mare de spectatori a generat probleme logistice deosebite organizatorilor.

În acest context, ca sponsor şi furnizor de bere al acestui eveniment, ţinem să ne cerem scuze faţă detoţi cei care nu au reușit să îşi cumpere bere sau care au petrecut foarte mult timp aşteptând la coadă.
Reprezentanţii URSUS au făcut tot posibilul pentru a asigura o bună desfăşurare a activităţii în limitele impuse de organizator. Numărul şi amplasarea punctelor de servire, cât şi modalitatea de plată au fost stabilite de către organizatorul evenimentului, nu de brandul URSUS.

Cu toate eforturile noastre, este clar însă că o mare parte din cei prezenţi la concert au avut parte de o experienţă neplăcută legată de brandul URSUS. Din acest motiv, am decis să le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiţi de experienţa de organizare a concertului, un bax de URSUS Premium cadou (6 doze de 0,5L).

Cum poţi intra în posesia cadoului:
– Trimite-ne pe adresa info@momente.cool dovada participării la concertul Robbie Williams din Bucureşti (poză alături de biletul de acces sau poză de la locul evenimentului);
– Vei fi contactat în termen de 5 zile lucrătoare pentru furnizarea datelor de livrare;
– Cadoul va fi expediat în termen de 30 de zile de la confirmarea datelor personale;
– Pentru că apreciem feedback-ul tuturor, ne poţi trimite, în acelaşi e-mail, sugestii pentru îmbunătăţirea experienţei la astfel de evenimente.

Cu ajutorul sugestiilor şi sesizărilor primite, URSUS îşi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente. Astfel, sperăm să evităm neplăcerile clienţilor noştri în viitor.
Vă mulţumim că aţi luat parte la cel mai mare concert al anului alături de URSUS!

ursus-robbie-williams

—————————————————————————————————-

Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi una bucată Like aici!

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

1 comentariu Adaugă comentariu

Adaugă comentariu