Închide

Ce vrei să cauți?

Am sau n-am dreptate?

Am devenit eu extrem de suspicios cu privire la orice viral în care apare logo-ul unui brand în mai mult de două cadre sau chiar mi-am dezvoltat un simț prin care miros imediat orice plasare de produse în videoclipurile care se viralizează puternic (gen: delfinii maidanezi)?

 

Voi ce ziceți despre următorul filmuleț? Eu zic că-i Pepsi Max în spatele acțiunii. (peste 800.000 de vizualizări în doar patru zile)

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. eu spun că a fost strike :)))

  2. Nimic nu e ceea ce pare sau cum?

  3. Am avut și eu norocul ăsta o dată. Am observat că prima pungă de cornulețe era prea ieșită în afara spiralei metalice care se învârte exact cât să cadă una :) Am apăsat cifrele corespunzătoare și au căzut două pungi. Acum când am văzut filmulețul mă gândeam că ar fi trebuit să filmez și eu momentul.

    Ei și dacă tot n-am reușit, las un pont aici, poate vrea cineva să filmeze ceva asemănător. Lucrătorii care se ocupă de aprovizionarea tonomatelor înghesuie la modul prostesc produsele pe spirală. Momentul oportun ar fi ca, în cazul în care te nimerești acolo, imediat după ce își termină treaba, să îți încerci norocul la produsul ”gata să cadă”.

    • #6 Comentariu nou

      @Mihail, eu am pățit asta cu două batoane de Snickers. Chiar m-am simțit mândru de mine în ziua aia :)) Totuși, tre’ să recunoști că faza din filmuleț e trasă de păr. :))

Adaugă comentariu