Închide

Ce vrei să cauți?

Bin Laden în advertising

Se pare că pe Osama Bin Laden l-au ajuns avioanele şi trecutul din urmă, iar asta i-a fost fatal.

 

Bin Laden, la vremea lui, când era pe buzele tuturor, era unul dintre cele mai puternice branduri din lume. Atât de puternic încât nu se ştia dacă el a fost creat de către al-Qaeda sau invers.

 

În ciuda răului pe care l-a făcut, chiar era simpatizat de multă lume. De unii care mergeau pe principiul “duşmanul duşmanului meu” sau de alţii care se amuzau cât de greu îi este celei mai puternice naţiuni a lumii să îl prindă pe duşmanul ei numărul 1.

 

Unii au profitat de asta şi au făcut campanii publicitare cu imaginea teribilului terorist. Campanii publicitare despre care se poate spune că sunt o parte dintr-o vastă moştenire pe care Bin Laden a lasat-o lumii întregi.


Din moştenire mai fac parte: rănile adânci lăsate pe trupul şi în sufletul Americii, controalele exagerate din aeroporturi, relegerea lui W. Bush în 2004,  faptul că orice musulman este văzut ca fiind un potenţial terorist şi multe – multe altele (pe care vă invit să le scrieţi şi voi).

 

Vorbeam despre moştenirea din publicitate, poftim exemple:

[nggallery id=10]

sursă foto


Poftim şi un spot publicitar interzis pe t.v. cu el, Saddam, Gaddafi şi Bush:

 

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  2. Macar majoritatea materialelor sunt comice.. avem tendinta de a face haz de necaz :)

Adaugă comentariu