În 1996, când a apărut campania publicitară pentru telefonul mobil Ericsson, poanta din reclamă era ceva la care nu se aştepta nimeni. Probabil toată lumea zicea “Domn’e ce înseamnă tehnologia asta, ce l-a fentant pe bietul om”.

 

 

Acum, după 15 ani, îţi dai seama din primele secunde în care iei contact cu respectivul spot care-i faza şi ce urmează să se întâmple. Asta pentru că tehnologia a ajuns la un nivel în care dacă vezi pe cineva că vorbeşte singur pe stradă, tu îţi imaginezi că el sigur are vreo cască bluetooth înfiptă pe undeva, chiar dacă uneori oamenii mai vorbesc şi singuri.. de nebunie şi de foame.

 

 

 

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. Haha :)) Îmi place că zice la sfârșit “suprisingly small” :))

  2. Eheee ce vremuri, îmi aduc aminte primul telefon mobil al familiei, un Mistubishi Trium… ce măreț a fost la vremea lui.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.