Închide

Ce vrei să cauți?

Comerţul la români

Eu sunt fan al batoanelor Dots, ce-i drept sunt cam singurul din gaşca mea căruia îi plac aceste batoane din branză dulce şi ciocolată, dar totuşi sunt convins că mai sunt pe ici, pe colo amatori de asemenea deserturi.

 

 

 

De câteva zile bune rulează pe televizor spotul la un nou produs al celor de la DOTS, mai exact Dots Boom. Evident prima reacţie după dresajul televizat numit publicitate (în intervalul orar 19-21, pe majoritatea posturilor tv, de vreo  2-3 ori pe oră) a fost să ies din casă şi să caut produsul cu princina.

 

Aici a apărut şocul, cred că am fost în minim zece magazine mici (de colţu’ blocului), în vreo cinci mini-marketuri, chiar şi la Mic.ro şi nu am găsit nici măcar umbră de Dots.

 

Totuşi am rămas surprins să aflu că au mai căutat şi alţii respectivul produs din moment ce toate vânzătoarele mă întrebau “Da’ ce e nene ăsta, că toată lumea întreabă de el?”.

 

Azi dimineaţă am fost la un super-market decent, ce i-a luat locul Ethos-ului (aflat în faliment), şi evident nici acolo nu am găsit.

 

În ultimă instanţă am apelat la Mega-Image unde ghici ce! Au avut dar s-a terminat. :)

 

  • Ce înţelegem din asta?

 

străinul bagă în publicitate (minim juma de milion de euro) pe timp de criză, asta ca să promoveze un mini-desert din brânză şi ciocolată pe care nu îl prea cumpără lumea (cu excepţia câtorva ciudaţi amatori de chestii dulci) iar apoi se zgârceşte când vine vorba de bonusat agenţii de la firmele de distribuţie, ca să-i promoveze produsul vânzătoarei care mă întreba aseară “Ce e ăla Dots?”. De menţionat că străinul face asta după ce a plătit foarte mulţi bani pe amplasările suplimentare şi pe taxa la raft  din hiper-marketuri (unde se vinde grosul de altfel).

 

– “magazinele mici de colţul blocului” sunt pe ducă, asta pentru că mai repede dau o tură de bloc şi mă duc la Mega Image, unde găsesc tot ce caut, decât să merg la magazinul de la scară unde mă întreabă vânzătoarea “Dar ce e aia?”. Nu mai e ca pe vremuri când românul se mulţumea cu puţin, acum dacă vrea biscuiţi d’ăia cu găuri pătrate în ei (cum a văzut la tv), se duce şi d’ăia îşi ia. Aşa că patroana de la magazinul din colţ ar face bine să se aprovizioneze iar vânzătoarea să mai schimbe de pe OTV pentru că acolo nu îşi fac cei de la Dots reclamă.

 

Una peste alta, mi-a prins bine plimbarea de aseară, plimbare care s-a întins ceva prin cartierul meu despre care credeam (până ieri seară) că este foarte bine aprovizionat.

 

Ca fapt divers,  dacă vrei să îţi faci Dots acasă, uite AICI o reţetă. :)

 

P.S. Ia uite ce echipă de distribuţie au cei de la DOTS (Pöttyös) în Ungaria:

 

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

5 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Buna analiza. Te-ai gandit ca poate e din cauza faptului ca nu mananca prea multa lume DOTS?:))) Eu nu cred ca am incercat vrodata asa ceva:-s. Shame on me!!:(

    • @Iza, :)) Ms. Orice rahat la plic se vinde dacă are reclamă pe tv. Dovadă că vânzătoarea m-a întrebat “ce e aia, că a întrebat multă lume”. :D

    • #3 Comentariu nou

      Eu am scapat de spalarea asta de creiere pt moment:)))) dar acum mi-ai facut tu pofta!

  2. Eu exact la fel pățesc cu Kinder King, ăsta scos acuma. Reclame peste reclame, în magazine ciu-ciu.

Adaugă comentariu