Închide

Ce vrei să cauți?

Cum au pierdut cei de la Creative Monkeyz minim o vizualizare..

Joi seara, chiar înainte să-mi dau “shut-down“, mi s-a pus pata să mă uit la ultimul episod din Robotzi.


Trebuie să precizez că nu m-am mai uitat la un episod Robotzi, imediat după ce a apărut, de foarte mult timp. În general îl vedeam după câteva zile, când îmi aduceam aminte.

 

 

Am intrat pe site-ul lor şi, surpriză, nu se încărca nimic în pagină, în afară de logo-ul lor din stânga-sus. Evident, ca un fraier, m-am ambiţionat şi am încercat să intru pe categorii tastând la adresă http://creativemonkeyz.com/roboti . (n-a funcţionat)


Am încercat să intru pe link-ul episodului de pe facebook. (ciuciu)

 

Atunci, într-o situaţie disperată, am hotărât să fac o mârşăvie….. să intru pe un cont-hoţ de pe YouTube şi să-l văd acolo.

 

Când am dat search pe YouTube la cuvântul “Dietatitorul” mi-a apărut o listă sănătoasă cu filmuleţul celor de la Creative Monkeyz,  zeci de filmuleţe, toate cu minim 100 de vizualizări de căciulă. Şi asta la doar câteva ore după apariţia pe site-ul lor.

 

M-am mânjit de ilegalitate (legală şi morală) şi m-am uitat la episod, după care am tras câteva concluzii:

 

Cei de la Creative Monkeyz au câştigat mult că au mutat toată treaba la ei pe blog, astfel pe lângă super trafic (uşor transformabil în bani) şi promovarea brandului “Creative Monkeyz” (brand pe care multă lume, acu’ ceva timp, nici nu ştia cum să îl scrie), au câştigat şi foarte multă atenţie. Adică au devenit un fel de Inna, la capitolul popularitate, dacă postează un “Hello” pe blog, pun pariu că primesc o mie de like-uri şi cinci sute de comentarii.


Dacă nu lărgesc cât de curând banda aia, ca să vadă tot românulRobotzi” când vrea muşchiul lui, sunt convins că mulţi se vor mânji şi ei de “filmuleţele-hoţ” de pe YouTube.


Ca soluţie pentru cei de la Creative Monkeyz să câştige chiar şi în situaţia în care mulţi se vor uita şi pe YouTube ar fi ca în fiecare filmuleţ să facă o “plasare de produse”, cum avea juriul de la “Românii au talent” pe masă o sticlă de Coca-Cola, Mo şi F.O.C.A. să aibe un server (d’ăla la care fac ei reclamă pe site) înfipt pe undeva (cum au făcut şi episodul ăsta, în care au menţionat finuţ de Ziua Bărbatului de pe 5 mai).

 

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

5 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Ahahaha, asa! Fi dur!! Si parca sunt din ce in ce mai slabi, adica ultimul episod nu mi s-a parut cine stie ce.

    • #2 Comentariu nou

      Poate că la fel erau şi la început dar fiind ceva nou, noi îi percepeam altfel. Oricum, mi se par destul de funny. :)

  2. Nu tine de ei 100%. Sunt si foarte multi care dau in ei…care le pica site-ul in fiecare zi…Trebuie sa-i intelegem ca in momentele de aur, de joi…au cateva mii pe secunda care vizualizeaza filmuletul…

    • #4 Comentariu nou

      Îi înţeleg perfect, eu ziceam doar că ar trebui să facă într-un fel să monetizeze şi vizualizările alea pierdute pe “conturile hoţ de YouTube”.

  3. #5 Comentariu nou

    m-a surprins si pe mine neplacut ca joi seara nu ereau up pe site-ul lor

Adaugă comentariu