Pizza Hut a lansat de curând o campanie care îmi merge la inimă pentru că îmi confirmă faptul că nu-s atât de nebun pe cât credeam că sunt. Pe scurt, campania exploatează un fenomen pe care l-am observat și eu prin companiile în care am lucrat și împotriva căruia am luptat cât m-a ținut puterea de convingere: mulți colegi preferau să mănânce de prânz la birou, pe tastatură. Își comandau ceva sau își luau la pachet de la cantina din apropiere, dădeau play la un serial și umpleau tastatura de firmituri. Desigur, varianta oficială era “am multă treabă”, iar asta scuza cumva mirosul de cârnați și tocăniță cu care aromau tot biroul.

Pentru a face cunoștință cu campania Pizza Hut și pentru a înțelege mai bine termenul “detastaturizare”, vă invit să dați play clipului de mai jos. Ideal ar fi să îl atașați într-un mail și să îl trimiteți unui coleg “tastaturizat”.

Campania are și un site, care vă va oferi un set de argumente cu care să vă scoateți colegii din birou.

Din ce fețe mi-a fost dat să văd în clip, campania este făcută de McCann Erickson România.

———————————————————————————————-

Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

 

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.