Pentru că am dat peste două chestii tari din publicitatea world wide și nu am de gând să vă intoxic cu două articole diferite (pentru trafic și like-uri), le-am concentrat aici, în articolul ăsta.

 

Așadar:

 

Peugeot Panama a lansat recent pe site-ul lor o competiție care îi îndeamnă pe oameni să completeze puzzle-ul de pe pagina lor de Pinterest. Peugeot îi pune pe vizitatori să aleagă un model de mașină iar apoi să caute pe site-ul lor și pe pagina de Facebook piesele lipsă ale puzzle-ului.

 

Orice regizor de filme porno își dorește undeva în adâncul inimii lui să regizeze la un moment dat o reclamă celebră. De la insight-ul ăsta au pornit cei de la Saatchi & Saatchi când au creat spotul de promovare New Directors’ Showcase 2012 . Un spot briliant, aș zice:

 

 


sursă video

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.