Am văzut cu toții, în ultima perioadă, cum cei de la Times New Roman au tras din toate direcțiile în Sport.ro, ridicând la grad de artă bășcălia pe care o poate face cineva despre titlurile ciorditoare de click-uri pe care cei de la Sport.ro le scot din tastatură.

.

Gurile rele zic că TNR a luat în lunetă Sport.ro după ce trustul interactiv al  celor de Pro le-au furat acestora doi băieți de bază din echipă, ridicând peste noapte un site concurent: AudVoci.ro. Site care are niște articole de o penibilitate ieșită din comun. Pe lângă ele, articolele mele de tip pamflet sunt de Pulitzer.

.

Revenind la subiectul articolului, cei de la Gazeta Sporturilor, probabil inspirați de articolele viralizate ale celor de la TNR, au demarat o “campanie de conștientizare a click-urilor furate”. Sub sloganul “click less, think more“, GSP.ro te redirecționa astăzi pe o pagină în care toate titlurile zilei erau adaptate în stilul caracteristic Sport.ro:

 

 .

 Urmând apoi, după ce dădeai click pe un articol, a te redirecționa pe o pagină care te lămurea care este toată faza:

.

.

Evident, aștept cu nerăbdare reacția Sport.ro și chiar și a mai multor oameni de online care sunt bine înfipți în divizia de internet a trustului Pro.

.

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. O campanie de cacat! N-am dat clik numai de-al dracu!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.