Închide

Ce vrei să cauți?

Câteva cifre despre Black Friday-ul celor de la eMAG

Ieri am fost la o întâlnire în cadrul căreia doi oameni cheie din conducerea eMAG.ro, Iulian Stanciu (CEO ) și Tudor Manea (Director General), ne-au prezentat care este planul eMAG pentru Black Friday-ul care va avea loc vineri, 20 noiembrie.

iulian-stanciu-emag-black-friday

Pregătiri:

 9 luni – atât durează pregătirile pentru Black Friday.

• 100 de angajați sunt implicați în negocierile cu furnizorii.

• 1100 angajați pe operatiuni:  600 pe logistic/depozit, 300 pentru livrare, 200 pentru customer care. Au fost angajați special 400 de oameni pentru Black Friday.

55.000 de metri pătrați de depozit sunt puși la dispoziție pentru stocurile de Black Friday, cam cât 11 terenuri de fotbal.

• 80 de tiruri vor pleca din depozit timp de 10 zile.

• 4 milioane de euro au fost investite în servere și software. Câte 2 milioane pentru fiecare.

Reduceri:

• 100 de milioane de lei – este suma totală a reducerilor.

• 50% dintre produsele vor fi la reducere.

• 35% este media de reducere pentru produse.

Produse:

• 1 milion de produse  aflate în stocul pentru Black Friday.

Dintre care:

• 17.000 de televizoare

• 60.000 de smartphone-uri

• 15.000 de laptopuri

• 10.000 de frigidere

• 20.000 de jucării

•25.000 de parfumuri

• 8000 de anvelope

 2500 de scaune

• 23.000 de scutece

• 3000 de lopeți

• 5000 de saltele

• 3000 de oale și tigăi

• 15.ooo de cărți

Target:

• 650.000 de produse vândute

• 250 de milioane de lei – vânzări minime

• 7 zile pentru livrarea produselor – între 23-29 noiembrie

Eu de Black Friday-ul ăsta o să stau cu ochii pe microfoane pentru că trebuie neapărat trebuie să fac ceva cu sunetul pentru vlog și mai caut și un trepied mic pentru DSLR, ca să pot să îl folosesc pe post de selfie stick. Acum să vedem ce iese. O să stau cu ochii pe eMAG și pe Flanco, despre care am scris un articol aici.

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

Adaugă comentariu