Închide

Ce vrei să cauți?

Marius Moga știe cum să scoată bani de la branduri

Cred cu convingere că dintre toți artiștii care populează industria muzicală din România, Marius Moga știe să se vândă cel mai bine. Uitați-vă puțin doar la ultimul an, ultimele piesele pe care le-a scos și la asocierile pe care le-a avut cu diverse branduri:

  • Pe barba mea a fost campanie Phillips. Mai întâi a lansat piesa și clipul (în care apărea aparatul de ras Phillips), iar la o lună distanță a apărut campania respectivă.
  • Pentru campania de lansare Kruger & Matz în România a făcut piesa: Tânăr și nebun și un clip care a avut câteva cadre trase cu telefoanele K&M.
  • Este ambasador în campania Pepsi Challenge, ălături de alte vedete internaționale.
  • Asta e #pesurse, dar nu o pot confirma cu ajutorul Google, pentru că nu a apărut pe nicăieri. Flăcăul din reclama Vodafone – Raymond – este din casa DeMoga, iar piesa “Viața cum vreau eu” pe care a lansat-o de curând (ca parte a campaniei Vodafone) are influențe “mariusmogaciene”. Moga a mai avut campanii în trecut cu Vodafone, iar Adda (un artist din casa DeMoga) este pe toate ad-urile în care Vodafone anunță că oferă YouTube nelimitat. (Update: Adda este în campanie prin Zonga).
  • Ieri a lansat piesa “Toată vara” în clipul căreia apar multe elemente din identitatea vizuală a brandului “Ursus Cooler”, dar fără a apărea însă propriu-zis scris undeva numele brandului. Până și cutiile de bere din clip conțin culorile și lămâia de pe ambalajul orginal, dar nu apare numele. Probabil ăsta este un teasing și urmează revealingul, un spot Ursus. Mi se pare amuzant că în versurile piesei chiar zice la un moment dat Robert Toma ceva de senzorul de răcire (pe care îl au dozele de Ursus Cooler).

Eu am zis că e piesă-reclamă la ceva din secunda 9 a clipului, în care Moga scrie “RĂCORIM” cu CAPS de CAPS:

Omul e bun! Știe să facă banul. :)

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.