Pentru mine a însemnat:

 

o premieră, pentru că în ciuda faptului că sunt un obsedat de publicitate nu am mai fost până acum la vreo ediţie a acestui eveniment.

 

o durere de gât, pentru că am avut pe scaunul din faţă o pălugă de om pe post de barieră vizuală între mine şi pânza ecranului cinematografic.

 

o confirmare a faptului că sunt un “advertising freak“, ştiam peste 30% din spoturile difuzate (între 23:00 – 02:00, când am plecat).

 

o plăcere să descoper multe spoturi inteligente, printre care şi o serie, care a făcut senzaţie în sală, la o companie de telefonie mobilă din Elveţia:

 

 

Mai multe, din aceeaşi serie, aici.


A mai scris despre eveniment şi Cris-Mary, căreia îi mulţumesc pentru invitaţie.

 


 

 

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. Apoi ii multumim amandoi lui Mary :D Tre sa recunosc ca astea sunt clipurile caremi-au palcut si mie cel mai mult si nu le-am gasit ,asta arata ca esti a lot of freak :D

    • #2

      @Cris-Mary, aşa-i.. MULŢUMESC MARY! :) Sunt ad-frek.. ştiu! :))

  2. Foarte tare reclama:))…Culmea e ca se intampla si in Romania:D…

  3. Chiar geniala reclama :)). Nu mi-am dat seama ca e reclama :D. Femeile astea :))

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.