Închide

Ce vrei să cauți?

O părere despre campania Retro Pepsi-Cola

Retro Pepsi-Cola putea fi una dintre cele mai originale campanii din România, putea fi brandul care aducea în prezent o doză din trecutul petrecut împreună. Asta pentru că Pepsi este unul dintre puţinele branduri capitaliste care a simţit gustul pieţei comuniste. Şi l-a simţit intens, încă din 1966.

 

Dar, din păcate pentru el, i-a luat faţa Vintage Coca-Cola, care a venit mai devreme cu alaiul format din cei 125 de ani de istorie carbogazoasă în spate, cu modelele alea interesante de sticle, cu zecile de capace animate, cu paharele vintage la meniurile McDonald’s etc.

 

Chiar şi aşa, sunt convins că Retro Pepsi-Cola va prinde la românul sentimental, aşa cum prinde orice lucru ce îi stârneşte o “refulare de amitiri” (ex: formaţia Azur). Pentru el, pentru românul sentimental, degeaba are Coca-Cola pahare frumoase, urşi polari şi 125 de ani.. dacă nu a băut-o în parcul Cişmigiu când aştepta duduiţele la întâlnire..



 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. Bai mie imi place ideea campaniei. Pacat ca le-au luat-o Coca-Cola inainte. Totusi raman la parerea ca oricate amintiri legate de Pepsi ar avea parintii nostri tot Cola e brandul care a prins si a rupt la noi. Cel putin eu m-am nascut cu el.

    • #2 Comentariu nou

      @Laurenţiu: Coca Cola a avut avantajul “mirajului vestic”, ca şi McDonald’s de altfel. :D

  2. #3 Comentariu nou

    :)))) Sunt de acord cu tine. Pepsi vinde la noi, eu sunt fan Pepsi, mama este si toti vecinii sunt. Tocmai pentru ca Pepsi este…Pepsi :)
    Apropo, am gasit campania asta a celor de la Pepsi pe Facebook. Au o pagina foarte fain facuta si intretinuta, Pepsi Roamnia.

    • #4 Comentariu nou

      @Flavia: Am văzut pagina, am dat şi link către ea. Este inteligent făcută faza cu “pozele retro”. :D

  3. #5 Comentariu nou

    La mine a prins categoric, zi-i nostalgie, zi-i cum vrei dar mi-e mult mai aproape de suflet campania Pepsi, prin mesaj si chiar daca nu dau pahare gratis sau mai stiu eu ce. Flavia, pe Pepsi Romania sunt fan deja! :P

    • #6 Comentariu nou

      @Mimi: ei dau nostalgie gratis! :)) Cum bine zici, Retro Pepsi-Cola e o campanie de suflet. :D

  4. #7 Comentariu nou

    Nu am prins prea mult din anii aia, dar imi place la nebunie aplicatia retro. Si reclama si sticla. Super!

Adaugă comentariu