De câte ori văd o reclamă precum cea de față, sunt fascinat de scânteia care a dus la idee în sine. Unii îi zic insight, eu îi zic scânteie. Să luăm exemplu practic spotul Audi de mai jos.

Oamenii au vrut să sublinieze că într-un Audi R8 te simți ca într-o rachetă spațială. Probabil că un individ din agenția care a semnat spotul a venit în timpul brainstorming-ului cu remarca: “Fraților, voi vă dați seama cât de plictisitoare i se pare viața unui astronaut după ce revine pe Pământ? Asta după ce călătorește cu super viteză până în vidul ăla de unde planeta noastră poate fi acoperită cu palma.”.

Ei bine, de la remarca aia a început spectacolul care s-a încheiat cu bijuteria asta de spot numai bun de rulat în multele pauze publicitare de la Super Bowl. Tare, frate!

https://www.youtube.com/watch?v=yB8tgVqmKzw

Finețea spotului stă clar în gâdilarea orgoliului americanilor la partea cu ajunsul pe Lună. Impecabil jucat/marketat.

f

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

1 comentariu Adaugă comentariu

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.