Cu insight-uri puternice, Vodafone schimbă direcția de comunicare.

 

După ce l-a dat jos pe CRBL de pe autobuz și i-a stricat combinația lui Paul Maximus, Vodafone renunță la vedete și la comunicarea fresh.

 

Vrea să se apropie mai mult de români, de problemele lor, de ambițiile lor, de așteptările lor. Aduce oleacă cu stilul Connex de pe vremuri și, sincer, îmi place.

 

Iar ca bonus, l-au ales perfect pe Victor Rebengiuc să le zică povestea:

 

 

 

Frumos, Vodafone! Frumos! :D

 

Dacă vrei să fii la curent cu articolele care-mi ies din mână, apasă aici.

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. Vodathorn n-are nici cea mai mică legătură cu Connex în ceea ce privește relația cu clientul, calitatea serviciilor etc.

    Mesajul din clip este OK, dar venind de la o corporație îmi dă senzația că e doar lupul deghizat în oaie. Ceea ce și este, de fapt.

    Legat de Victor Rebengiuc, numai respect pentru cariera sa, dar nu face ca cele de mai sus să fie mai roz.

  2. #2

    Pacat de reclama la sfarsit s-a dus dracu.

    Vodafone – impreuna ne cacam dimineata dupa cafea.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.