Închide

Ce vrei să cauți?

Reclamele Corso îmi dau senzații diferite la fiecare vizionare

M-am uitat de trei ori la spoturile astea de la Corso și de fiecare dată m-a încercat un sentiment diferit. Prima oară m-am întrebat clasicul “Oare ce au fumat oamenii responsabili cu ele?”.

La a doua vizionare mi-am dat seama că nu sunt neapărat în target și că puștimea e posibil să muște ideea asta de “Hai să ne prostim un pic! Hai să fim Corso!”, unde “Corso” vrea să fie diferit/nebun.

Într-un final s-a lovit de mine accidental revelația și mi-am dat seama de unde e posibil să se fi inspirat oamenii din spatele reclamei: din universul japonez al emisiunilor și reclamelor care te fac să exclami un sincer “WTF?!”.

Cam cum au făcut și cei de la Best Jobs acum un an, numai că ei au luat atunci cu copy-ponta-paste toată povestea, în schimb Corso a împrumutat doar stilul și posibil și muzica.

În fine, găsiți mai jos spoturile. Sunt curios dacă mușcă puștimea povestea. :)

 

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Imi spune si mi cineva melodia de pe fundal?

Adaugă comentariu