După ce criterii ne alegem parfumul? (întrebare provocată de Kokorico) | Mariciu.ro

După ce criterii ne alegem parfumul? (întrebare provocată de Kokorico)

Joia trecută, am fost împreună cu Papen, Chinezu, Andrei şi Radu, la o lansare de parfum bărbătesc: Kokorico by Jean-Paul Gaultier şi, în timp ce cântau băieţii (şi frumoasa duduiţă) de la Jukebox, am căzut pe gânduri încercând să îmi dau seama după ce criterii mi-am ales parfumul până în momentul respectiv.

 

După câteva minute de reflectat asupra întrebării, am ajuns la concluzia că în majoritatea cazurilor alegerea a fost făcută în baza unui mix între: miros, ambalaj, brand şi “posibilităţi, coane Fănică”.

 

Aşadar, dacă ar fi să fac o analiză pe Kokorico după criteriile de mai sus, ea ar suna cam aşa:


 

mirosul – este dulce rebel şi face ravagii la domniţe (am primit un feedback neaşteptat de bun) :))

 

ambalajul – (ne-a povestit domnişoara care a prezentat evenimentul ce-i cu el, dar am uitat) conserva roşie în care este pusă sticluţa îţi atrage instant atenţia.

 

brandul – se diferenţiază total de stilul clasic al parfumului bărbătesc (adică nu o să-l vezi pe George Clooney pe vreun poster).

 

posibilităţi – nu am apucat să văd cât costa în magazinul Douglas (unde a avut loc lansarea), dar pe internet preţul sticluţei de 100 ml se învârte în jurul sumei de 300 Lei.

 

 

Am găsit un filmuleţ interesant în care veţi vedea cum se fabrică sticluţa Kokorico:

 

10 comentarii

  1. Pe cine doare undeva de ambalaj? Cu numele ăsta de papagal, nu l-aș cumpăra nici dacă m-ar plăti.

    Vine cineva, te întreabă „cu ce parfum te-ai dat?” și tu te umfli în piept și răspunzi mândru și bărbătește: „Kokorico”. Hahahahahahaaa!!!! Imagine that!

    • Bunul meu prieten Șerban, dă-mi voie să-ți spun că parfumul ăsta (cu tot cu numele lui dubios) lucrează la domnițe cum nu lucrează nici cel mai bun copywriter specializat în replici de agățat. :>

    • Săracele domnițe cucerite de parfumați fără talent între lenjerii…

    • :)

  2. Pentru cunoscatori, Kokorico este o copie dupa l’Instant Extreme de la Guerlain. Destul de nereusita. Nimeni nu s-a asteptat ca Gaultier sa faca treaba asta, dar, in fine…

    Explicatia aparitiei acestui parfum este ca de curand a fost descoperita o alta aroma artificiala, mai rezistenta (si evident mai ieftina), care imita mirosul de cacao. Gaultier a sarit imediat la cap pt ca in general cauta parfumuri cat mai rezistente in timp.

    Pe masura ce molecula este integrata in productie, ne putem astepta in viitorul apropiat la o gramada de alte parfumuri cu aroma de cacao.

Adauga un comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.