Am văzut spotul ăsta de abia astă seară şi, culmea, nu la televizor. L-am văzut pe blogul lui Piticu, care a observat o greşeală jurnalistică la DailyBusiness.ro. 

 

Acest spot este făcut, “cu acte în regulă”, după un scurt-metraj al regizorului Konstantin Pilavios (ştiu grecii să se-nţeleagă între ei). Filmul şi spotul au la bază realitatea că mulţi tineri nu mai le acordă atenţie părinţilor lor şi nici nu mai au răbdare cu ei, uitând câte sacrificii au făcut părinţii pentru ei. Trebuie să fiu sincer cu mine şi să recunosc (uşor jenat) faptul că uneori mai uit şi eu.

 

Nu ştiu de ce dar am senzaţia că românii grecii românizaţi de la Cosmote au fost constrânşi de ăi mai mari din Grecia să facă reclama asta, dat fiind faptul că au cam dat-o în bară, în ultimul, timp cu reclamele (cu excepţia celei din campania “Simplitatea rămâne cel mai sofisticat lucru”, care chiar îmi place).

 

Mă rog, uite reclama cu fluturele:

 

Uite şi scurt-metrajul domnului Konstantin Pilavios, care are în loc de fluture o vrabie:


8 comentarii Adaugă comentariu

  1. Acu’ pregateam si eu articolul. Prietene, conducerea Cosmote RO e formata din greci, so… :)

    • #2

      @Ionuţ, ok. o să corectez: “grecii românizaţi” :)) Chiar nu-s români deloc în conducere?

  2. #3

    Cred că nu ați înțeles nimic. Eu am izbucnit în plâns. Că au furat reclama, că au cumpărat drepturile, nu mă interesează. Mesajul este atât de puternic…

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.