“Dorel” este înrădăcinat la fel de serios în folclorul românesc precum “Miorița” sau  replica din Filantropica: “Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană”.

Dacă inițial a pornit de la reclamele Unirea, Dorel a prins aripi în imaginația noastră și a ajuns un cuvânt în sine care pune instantaneu o etichetă oamenilor care muncesc în construcții. Tocmai asta încearcă MatHaus să schimbe cu campania al cărei “spot locomotivă” îl puteți vedea mai jos. Ideea e curajoasă, dar cred că va avea nevoie de multe execuții și răbdare ca să modifice în mintea românilor un cuvânt care stă acolo de vreo 15 ani.

Exact, au trecut mai bine de 15 ani de când rulau reclamele respective pe televizor și prin diverse colțuri de Internet încă tânăr. :)

Spotul de rigoare:

 

Am vorbit și noi despre “demitizarea lui Dorel” într-un vlog, clip făcut în colaborare cu MatHaus, și despre chestiile pe care nu le știam înainte să ne apucăm de renovat Cuibul Ionescian. Chestii care ne-ar fi ținut creierii mai zen pe parcursul procesului respectiv. Mai jos vlogul.

 

Articolul de față nu este sponsorizat, dar vlogul de mai sus este. Am scris articolul de față pentru că pe vremuri blogul ăsta era și despre reclame fine. Sper să reiau obiceiul de a pune aici reclamele care-mi plac. Pwp

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. Dorel este acel mester / meserias ”nepriceput”, nu neaparat in constructii. Poate fi si avocat, sofer, instalator, doctor…daca nu face ceva bine, e un Dorel. Cel putin pentru mine asta inseamna sa fii Dorel. Si eu pot fi un Dorel daca ceea ce fac nu e bine sau stric ceva, sunt un nepriceput.

  2. Dorel asta e un fel de “barna pe care o vedem in ochii altora”.Exact cum spune si Sorin, mai sus, fiecare din noi putem fi Dorel la un moment dat, dar greu recunoastem asta. Reclama a fost amuzanta si astept si alte reclame care ti-au placut

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.