Despre Webstock 2011 | Mariciu.ro

Despre Webstock 2011

Vineri mi-am petrecut toată ziua la Webstock, unul dintre cele mai importante evenimente din social-media românescă.

 

 

Pe scurt, despre eveniment:

 

 

Cabral ne-a sfătuit să comunicăm cât mai mult cu comentatorii noştri.

 

Cristina Bazavan ne-a vorbit despre seriozitatea cu care trebuie să abordezi o campanie publicitara pe blog.

 

Petreanu a făcut, cu sânge rece şi umor (de bună calitate) pe buze, o analiză a presei din România, demonstrând faptul că un blog bun poate bate o presă controlată.

 

Bobby Voicu a vorbit realist despre cum să faci bani din blog şi efortul pe care trebuie să-l pui în joc atunci când chiar vrei cu adevărat să faci bani din blog.

 

Dan Dragomir a vorbit despre calitatea şi relevanţa conţinutului unui blog. Apoi, cu un curaj sincer, a spus unei săli pline de bloggeri că lui i se pare normal ca un blogger să scrie despre o masă de cafea de la Ikea doar dacă este tâmplar, are pasiune pentru mese de cafea sau bea multa cafea în general.

 

Piticu ne-a explicat/ arătat care este diferenţa dintre un pro-blogger şi un jurnalist: cu un ghiozdan de 8.5 kg în spate, pro-bloggerul este întotdeauna pregătit să facă o poză şi să o uploadeze în spaţiul virtual, transformând-o într-o poveste. De asemenea, le-a răspuns curioşilor la întrebarea “de ce îşi dă singur like”. Eu ştiam răspunsul, pentru că aşa fac şi eu. :D

 

• Zoso a “spicuit” destul de relaxat, a glumit mult, a împărţit ironii inteligente în stânga şi-n dreapta, a făcut multe poze . E ok gagiul, am schimbat două vorbe la petrecerea Webstock şi m-am lămurit de asta.

 

Chinezu a comparat bloggerii cu tipurile de bere şi a glumit natural (cum o face el cel mai bine).

 

Andrei Roşca a expus viziunea lui despre client şi blogger.

 

Costin s-a plâns că nu mai are timp de făcut bani din campanii şi că vrea un nou val de bloggeri (muncitori) care să îi mai ia din “caşcavalul” de pe umeri.

 

După cum observaţi am stat mai mult pe la seminariile de Pro-Blogging, neglijându-le pe cele de Social-Media şi Future-Trends, care se desfăşurau în paralel.

 

Premiile s-au dat celor care au muncit şi au pus suflet în proiectele lor. Nu am auzit pe cineva să zică: “Bă, ăştia chiar nu meritau premiul!”. Lista câştigătorilor o găseşti aici.

 

Organizarea a fost foarte bună, echipa Evensys a tras tare şi “produsul finit” a fost pe măsura aşteptărilor. Felicitări echipei!

 

Socializarea în pauze a fost piesa de rezistenţă. Am distribuit cărţi de vizită, am colecţionat cărţi de vizită, am cunoscut, mai bine, oamenii din spatele tastaturii.

 

Sincer, după Webstock am plecat acasă cu multe!

 

5 comentarii

  1. Deci Costin vrea sa il mai usuree lumea de atata banet, ha?

    foarte tare

  2. Eu ma inscriu sa il ajut sa scape de excesul de ‘cascaval’… :P

Adauga un comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicata.