Închide

Ce vrei să cauți?

Dileme vlogosferice #1

Stau de ceva timp într-un colț de balamuc vlogosferic și mă uit la personajele din peisaj. Am frumos cămașa mea de forță pe mine, deci stau cumva cu mâinile în sân și mă minunez fără să pot să-mi fac o cruce și să donez pentru Catedrala Mântuirii Neamului Minor Consumator de YouTube.

Prin prisma job-ului și a prostului obicei de a fi conectat la mai tot conținutul care curge pe interneți, mi-o ia mouse-ul razna și dau click pe toate nebuniile. Însă există o chestie care îmi generează cea mai mare cantitate de dileme pe metru pătrat de provocări nebune, AM-N-AM-urile, diss-urile intervlogărești și alte dubioșenii importate din toate țările în care nu există PSD.

Dilema respectivă are legătură directă cu anumite creatore de conținut care au strâns în jurul lor o audiență formată în mare parte din copii și care chiar și așa abordează niște subiecte, poziții și ținute înrudite cu site-uri din zona RedTube mai mult decât YouTube. Adică, înțeleg că recolta de like-uri e generoasă când trântești o poză cu puțină textilă în dânsa, dar când te uiți să vezi cine-ți comentează că ești “frumoasă”, “bună” și “🔥🔥🔥”, iar 99% dintre ei au între 8 și 12 ani, parcă ar trebui să îți mai liniștești focul interior.

Eu îi înțeleg pe ăia mici, și eu eram în copilărie fanul nambăr oan al revistelor fraților mei mai mari, reviste pline ochi cu fete cu nevăstuica la vedere, dar nu le înțeleg pe duduile astea. Cum pana corbului se simt că au o armată de copii care le dau like la poze cu ele despuiate sau la clipuri în care o ard pe provocări cu iz erotic alături de alte colege de branșă? Sau cum pana vulturului pleșuv să te asociezi tu ca brand cu așa ceva?

Acum, spuneți-mi voi dacă dau prea multă atenție unui subiect prea puțin important sau dacă ne implicăm să facem o chetă să le trimitem fetelor respective niște tricouri cu Gașca Zurli, se calmeze zvâcnirile “minoretului”.

Pwp!

 

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Amin ! :))) Cineva a spus-o in sfarsit

  2. #2 Comentariu nou

    Nevastuica-i la putere. =)))

  3. Tu știi asta, eu, încă câțiva. Multe branduri au manageri care numără doar reacțiile, abonații, like-urile, nu profilul fanilor. Și dacă textila aia căzută aduce campanii.. KARDASHIAN Family a construit un imperiu plecând de la asta. Nu e corect, dar e realitatea.

  4. Boss, crezi ca aia din trending care pun “oare mai sunt virgina?” la titlu si fac sute de mii de vizualizari nu stiu ca sunt penibili si ca publicul lor sunt copiii in general? Stiu, dar le vine banu de la Youtube, asta le pasa pana la urma. Adica nu cred ca Mimi aia ce era la un momentdat prin trending are ca tel sa faca un content de calitate si sa stranga comunitate misto cum faci tu si Georgiana. Aia au un public cu media de varsta 10 ani care au in cap numa “hihi, buci, hihi, tzatze” si se uite numa sa fie “rebeli”. Mare respect pentru ce faceti voi. Daca pui in balanta, eu cred ca voi sunteti mult mai castigati, chiar si fara banii de la Adsense (desi nu mai stiu daca ai activat monetizarea). PWP, keep up the good job!

  5. Se simt triste all the way to the bank, cum e vorba.

    • #6 Comentariu nou

      :)) Încă nu am văzut să plouă pe ele cu campanii. Încă.

Adaugă comentariu