Închide

Ce vrei să cauți?

Nu prea îmi place ultimul viral Efix

Anu’ trecut, cei de la Efix apăreau pe micile ecrane cu un viral care facea valuri în online. Toată treaba îi avea în prim-plan pe nişte băieţi dintr-un service care cântau la injectoare.

 

Viralul a prins de minune, clientul a fost mulţumit, agenţia a fost premiată (inclusiv la Webstock 2011, unde, cu ocazia respectivă, am aflat în premieră că există încă un potenţial viral Efix “pe ţeavă”).

 

Astăzi, zvonul a devenit realitate, a apărut un nou clip Efix care are pretenţii de viral şi care face reclamă unui concurs în care dacă alimentezi cu Efix poţi câştiga subwoofere, senzori de parcare şi GPS-uri.

 

Uită-te la el, vorbim după:

 

via

Aşadar, cum ziceam în titlu, mie nu prea îmi place viralul ăsta. De ce? Pai, pentru că:

 

Mă simt de parcă mă uit la reclamele lui Naumovici de la Altex, de tipul: “ţăranul român faţă cu tehnologia”.

 

M-am săturat de glumele cu (şi despre) oamenii de la ţară (s-au făcut sute de reclame pe temele astea).

 

Faza cu alimentatul calului la pompă… cum stă tipul ăla fericit cu “pistolul” la curul calului… come on!

 

 

Singurul plus pe care îl dau reclamei este faptul că este “învelită” într-un strat de documentar şi asta probabil că va atrage atenţia străinilor, care se uită la noi cu acelaşi interes cu care se uită pe Animal Planet la stilul de viaţă al cimpanzeilor.

 

Două idei (scurte) de ajutor pentru Efix..

 

Şi ca să nu par criticul ăla ratat care nu are idei dar le critică pe ale altora, o să vă zic cum aş fi făcut eu un viral pentru campania celor de la Rompetrol..


Dacă tot suntem pe net şi nu avem C.N.A. ca să stea cu amenzile pe noi, putem aborda într-un viral anumite subiecte delicate:

 

Reuniunea spărgătorilor de maşini

 

Crema spărgătorilor de maşini la un şpriţ, vorbind despre faptul că nu se mai merită să furi oglinzi de BMW pentru că toţi îşi scriu numărul de înmatriculare pe ele şi că este mai rentabil să stea cu ochii pe maşinile care alimentează la Rompetrol.


 

Furtul din maşini la spălătorie

 

Un patron de spălătorie care garantează că angajaţii lui nu îţi vor fura din maşină premiile din campania Efix (din păcate garantează doar pentru asta, nu şi pentru bani, telefoane, genţi cu bani accidental uitate în maşină).

 


So.. dacă tot ai ajuns până aici cu cititul…. ţie îţi place?


Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. Bă, io am râs la reclama aia. E drept că dacă o vede vreun străin… de fapt… dacă ar fi bine să o vadă cât mai mulți străini! Să vină să ne viziteze și să afle dezamăgiți că în Sâmbureni nu bagă nimeni pompa în curul calului. De turism avem nevoie, chiar dacă îl bagă unii și alții în buzunar…

    Cât despre idei… pe prima n-am înțeles-o. Alea de la Rompetrol nu au oglinzi marcate?
    Mai degrabă s-ar face o reclamă în care toate service-urile auto se revoltă pentru că nu mai au de muncă… de când alimentează lumea cu Efix, nu se mai strică mașina… deh… Părerea mea!

    Hai baftă!

  2. Ca tot ai zis sa-mi dau cu parerea fara diacritice, eu graiesc ca acuzatul, mai sus numitul viral, va fi de semi-succes. Are 5 mii de vizualizari si are (cat?), o zi, de cand a fost “urcat”. Adica curge bine. Semi-bine.
    Si nu, nu esti hater pentru ca si eu m-am saturat de tarani tehnologizati. E cam fumata gluma, ca sa zic asa. Asta nu diminueaza cu nimic efortul depus pentru ultimul viral este unul semi-reusit, plecand de la accentul englezesc chinuit si terminand cu acea confesiune a taranului care strica tot farmecul clipului. Nu sunt retardat ca sa-mi explice un taran despre ce e vorba de fapt. E un viral pentru popor. Mainstream mai exact. Hipsterii isi vor da o gheara pe el. Soto!
    Cat despre ideile propuse ele sunt foaaarte bune dar nu pentru publicul roman si nu pentru Rompetrol care, cu siguranta nu ar dori sa-si asocieze imaginea cu o gasca de coclitzi, ciorditori din si de masini. Parerea mea! Daca as rade la un astfel de viral? da! Dar nu in Romania, din nou.
    Asa cum zice si Serban, eu am ras. E bun filmu, pana la confesiune, dupa aia o dau in pastai oamenii. adica in cucuruz. pe campii.
    Si ce-i mai important e ca, (si poate mi s-a intamplat doar mie) dupa vizionarea viralului, tot nu am retinut numele satului cu pricina. Adica “the big ideea”.
    Zic si eu…

    O seara plina de fainoshag!

  3. #3 Comentariu nou

    Sambureni is the name si propun sa arunciti un ochi aici ca la fel de fain ca viralu…sau poate chiar mai mult :)))) mie mi-a placut
    http://www.facebook.com/SambureniVillage

Adaugă comentariu