Niște spoturi în stilul ăsta am avut și noi înainte de aderarea la Uniunea Europeană, care atrăgeau atenția asupra informațiilor false care bombardau și dezinformau populația la vremea respectivă.

Nu îmi mai aduc minte exact poveștile lor, parcă mergeau mult pe direcția cu țăranul român speriat că nu va mai putea planta pepeni în grădină din spatele casei, dar sigur nu erau la fel de simpatice precum spoturile moldovenilor, care au în dotare niște personaje savuroase plasate în niște ipostaze ușor exagerate.

Filtrează informația 1:

Filtrează informația 2:

Filtrează informația 3:

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. Imi e greu sa cred ca marea mojoritate sau celor care li se adreseaza spoturile vor intlege ceva.. prea fina ironia si umorul.

  2. #3

    si mie mi se pare prea fina ironia pentru a fi inteleasa de target group….plus sunt destul de jignitoare….

  3. Vai, da’ ce drăguţi păreţi când vă faceţi griji pentru noi, fără să vedeţi cât de ‘finuţă’ e grija asta în sine…
    Moldovenii au înţeles mesajul spoturilor, zic eu şi zic şi ei. Or, credeţi că moldov’anu’ are o minte altfel concepută, impermeabilă la fineţuri? :)
    Suntem căliţi pentru orice fel de mesaje, ameninţări, încurajări…
    Agresiv sau fin, aici se recepţionează fără bruiaj.

  4. #5

    Racism social..

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.