Închide

Ce vrei să cauți?

O “reclămuță” la Dolce Mobile TV

Da, știu, ultimele trei postări au legătură cu boxul și advertisingul. Cred că este prima oară când se întâmplă pe blogul meu să curgă, unul după altul, trei articole atât de puternic legate între ele.

 

Revenind la spotul celor de la Cosmote, care promovează Dolce Mobile TV, powered by Cosmote, pot spune că este o îmbunătățire semnificativă și haioasă față de cele care promovau abonamentul nelimitat, dar care nu se leagă: când te uiți pe telefon la un meci de box/ fotbal, nu scade drama și suspansul, ci calitatea și plăcerea cu care te uiți la respectivul meci, nu invers (cum zic ei).

 

Nu știu câtă lume va sesiza această micuță-măricică fază care nu se leagă, dat fiind faptul că reclama este destul de haioasă:

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

Adaugă comentariu