Mi se pare pur și simplu perfect cum un brand de whisky se duce în zona de scurt-metraj atunci când vrea să facă o reclamă. Mi se pare de bun-gust cum i-a ales pe  Jude Law și pe Giancarlo Giannini, i-a plasat pe un vas din 1920 în Insulele Virgine Britanice și a creat o poveste mulată pe brand în jurul lor. O poveste care îi duce până în Londra, într-o sală de dans cu podea din lemn vechi.

Totul mi se pare superb în povestea asta: vasul, batista roșie din buzunarul sacoului albastru al lui Jude Law, whisky-ul, costumele, sala de dans, pianul, muzicanții, denumirea pariulul – a money-can’t-buy experience – totul. GG, JOHNNIE WALKER BLUE LABEL!

 

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. Sper ca ai observat ca la final iti este servit un ad catre site-ul de unde poti cumpara hainele din “story” :)
    http://www.mrporter.com/mens/list/the_gentlemens_wager

  2. #2

    @KorinaMS, wooooow! Nu am observat! Super smart treaba, păcat că sunt un #sărac și nu mă pot atinge nici măcar de o pereche de ochelari de soare :))

  3. #3

    O droaie de cunoscatori pe aici, dar imispune si mie cineva ce cauta cei doi, incaltati pe asa o barca!??

  4. #4

    Inca o dovada ca prea multa lume are acces la internet , gradina e mare si multi sar gardul. Hai sa avem ceva si impotriva masinilor , astea fac cele mai multe victime, distrug familii, nenorocesc oameni pe viata… oh wait, oamenii fac asta . la fel si cu alcoolul, nu este obligatoriu, nu este gratis. Tu alegi sa il platesti si sa il consumi, esti prost si exagerezi – platesti.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.