Închide

Ce vrei să cauți?

Reclama asta este bună sau enervantă?

McCann Copenhaga a prestat reclama de mai jos pentru un site de pariuri sportive. Acțiunea spotului este simplă: un grup de tineri accesorizează, pe timp de noapte, statuia lui Iisus din Rio de Janeiro cu un tricou și îl pasează strategic ridicat pe față, de parcă “Cristos Mântuitorul” se bucura că a dat gol, iar a doua zi tot Rio de Janeiro face poze și râde cu fasolea la vedere.

Acu’, e evident faptul că nu au făcut asta pe bune, că se lăsa cu ditămai scandalul, îi răpeau pe “mccaniști” și îi ascundeau în cel mai întunecos colț de favelă. Și așa brazilienii nu sunt tocmai fericiți că se ține Campionatul Mondial la ei în țară, asta pentru că îi costă tone de bani, în timp ce o bună parte a populației cam face foamea.

Chiar și așa, făcut pe calculator, nu știu cât de mult vor gusta brazilienii ideea spotului. Din câte știu, ei cam sunt un popor destul de religios, iar schema de a-i acoperi fața lui Cristos Mântuitorul e ușor blasfemică, cu atât mai mult când are pe spate o mare adresă URL, care duce spre un site de pariuri sportive.

Execuția îmi place, ideea e interesantă, dar nu mă pot hotărî dacă este o reclamă bună sau enervantă. Curajoasă știu că este.

 

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. Curajul de a blasfemia nu mi se pare un curaj demn. Să încerce băieţii respectivi, dacă au curaj, una la fel de creativă cu Profetul Mahomed, să vedem dacă vor mai ieşi din buncăr.

  2. #2 Comentariu nou

    @Ioan T. Morar, corect-corect!

  3. #3 Comentariu nou

    mie nu mi se pare blasfemie…eu cred că nu s-a supărat nimeni

  4. #4 Comentariu nou

    pai nu se adreseaza alora din brazilia (nu au birou acolo, poate pe online) si e in cliseul clasic al ideii de tot ce e brazilia in conceptia unui american/european (mai lispeste carnavalul). si e in cuminte, poate nu stii dar spotul cu calugarul tibetan si pastila de tuse ar enerva enorm un bastinas asiatic. deci depinde pe ce piata o lanseaza (nord americana – ii doare la basca; europeana – i-au dat un premiu cannes pentru o reclama in stil docuemntar, agresiva, cind se arunca unul la rechini tot pentru ladbrokes; la ei in brazilia cu siguranta ladbrokes se prezinta altfel).

Adaugă comentariu