Știu că par foarte subiectiv acum, având în vedere că reclama este făcută de colegii mei din Leo Burnett Group, dar credeți-mă când scriu că aș fi pus-o oricum pe blog. E bine rău spotul.

 

4 comentarii Adaugă comentariu

  1. Degeaba faceti voi reclame misto, BRD tot pilaf e (asta ca sa fiu elegant) :D

  2. #2

    Dap, BRD este fix ca snurul intre buci, de la sec 0:52
    Comisioane, serviciul clienti, cozi interminabile, brd-net, samd

  3. #3

    In zilele noastre greu gasesti o reclama reusita, iar aceasta este una dintre ele. Topicul nu se refera la cat de buna sau nu este banca la care se face reclama.

  4. #4

    colegii tai de la Leo Burenett i-au convins pe clientii lor ca in Romania au impact reclamele Bollywood. Targetul lor este hipsterita-pitzipoanca cu accente wannabe deluxe. E trist, dar au ghicit corect! Iar eu, in fata acestei (noi) ofensive a idiocratiei, nici macar nu stiu pe cine sa ma supar mai intai.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.