Dacă tot ți-au spart hoții magazinul, iar șansele ca produsele furate să revină la loc în raft sunt la fel de mici precum cioburile geamului spart de la intrare, măcar poți să vezi partea plină a stocului și să faci o reclamă cum nu s-a mai făcut.

 .

Reserva, un brand brazilian de haine exclusiv bărbătești, a făcut o reclamă din înregistrarea camerei de supraveghere, care a filmat momentul în care o gașcă (organizată) de hoți “i-a trecut pragul”, și a dat-o creativ, din peniță, pentru alți potențiali hoți “Nu trebuie să ne spargi vitrina ca să îți iei haine de la noi! Intră normal, pe ușă! Avem reduceri de până la 40%!” :)), dar și pentru clienții cu gânduri mai cuminți: “Grăbiți-vă să prindeți reducerile! Sunt oameni care fac lucruri nebunești ca să pună mâna pe hainele noastre”.

 .

Dacă nici ăsta nu este un exemplu de frumusețe pură pe care ni-l poate livra advertising-ul, atunci nu știu ce este!

.

Reclama cu pricina:

 .

.

via Sabina

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.