Chiar voiam de mult timp să scriu despre acest subiect, dar mereu se întâmpla să mă iau cu altele și să uit. Norocul meu a fost că am dat cu ochii de tweet-ul ăsta al lui Alex Trofim, care face oleacă de bășcălie de cei care dau unui tweet și retweet și favorite.

 

Pe scurt, pentru cei care nu au intrat până acum pe Twitter, rețeaua asta de socializare mizează pe transmiterea informației prin tweet-uri, un fel de statusuri cu un număr limitat de 140 de caractere și, datorită acestui lucru, totul se mișcă extrem rapid.

Informația, mai mult sau mai puțin utilă, curge pe monitorul meu mai repede pe Twitter, unde urmăresc 408 conturi, decât pe Facebook, unde am aproape 1500 de prieteni și urmăresc 1102 pagini. Asta pentru că (1) aici oamenii spun cu mai multă ușurință anumite lucruri și (2) Twitter livrează toate mesajele în news feed-ul tău.

 

Revenind la întrebarea din titlu, în momentul în care îți apare un tweet în news feed, ai următoarele opțiuni “Reply” (să îi răspunzi omului prin alt tweet, “Retweet”  (un fel de share, dai tweet-ul omului mai departe, către urmăritorii tăi) și Favorite.

 

Favorite ăsta este un fel de Like, dar și de “pun tweet-ul ăsta (care conține un link) deoparte ca să arunc un ochi pe el puțin mai încolo” sau “sunt pe mobil acum, dau click pe link când ajung la calculator” sau “îi dau un răspuns tweet-ului ăsta puțin mai încolo, după ce termin treaba”.

 

 

Eu, de exemplu, nu am folosit până acum acest “Favorite” cu scop de “apreciere”. Sunt foarte curios dacă voi, și aici mă refer la utilizatorii de  Twitter, îl folosiți vreodată și, dacă da, în ce situații. :D

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. Folosesc butonul Favorite când citesc de pe telefon şi cineva trimite un link care pare interesant. În rest, nu, nu-l folosesc.

  2. Eu nu prea folosesc twitter direct. Folosesc programe gen trillian care au optiuni si de twitter si facebook.

  3. Am dat eu fav la vreo două tweet-uri – din greșeală.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.