Închide

Ce vrei să cauți?

Ce virale publicitare mai născocesc oamenii în afară

Da, în vest, de unde vin clipurile astea, clienții au bugete, oamenii sunt mai deschiși la minte, au autostrăzi și nu l-au avut pe Ion Iliescu președinte timp de un deceniu. Știu povestea.

Să începem cu cel mai simplu dintre ele. Un clip de 44 de minute și 55 de secunde în care Nick Offerman bea scotch stând în fotoliu lângă șemineu și se uită la cameră, în sufletul privitorului. Clipul a strâns în două zile peste un milion de vizualizări pe YouTube. Asta și pentru că Nick Offerman este un actor care are un meme la loc de cinste pe interneți.

Al doilea clip are la bază un buget serios, dar face toți banii. Volvo Trucks a conectat un camion la o telecomandă, l-a trântit pe un circuit plin de obstacole industriale și i-a dat telecomanda unei fetițe de 4 ani. Rezultatul? Un clip spectaculoso-amuzant care a strâns peste un milion de vizualizări pe YouTube într-o singură zi.

sursă video

———————————————————————————————-

Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

Adaugă comentariu