Cu toții am văzut ce se întâmplă atunci când o reclamă devine un internet meme (zic despre The Most Interesant Man in The World), dar în același timp ne-am întrebat cât va dura până un internet meme va fi folosit de un brand pentru reclamă.

 

“Minunea” s-a înfăptuit deja

 

Am văzut ieri în Londra pe un panou o reclamă la Virgin Media care îl avea în prim-plan pe celebrul internet meme “Awesome Kid“. Puțin schimbat, cu tricoul vopsit din verde în roșul specific Virgin, puștiul a căpătat între timp și-un nume: Tim.

 

Celebra poza are atașat și următorul text: “Tim just realised his parents get HD channels at no extra costs.” Din câte am observat pe site-ul celor de la Virgin, ei se mai folosesc de respectivul internet meme în mai multe afișe, toate fiind în același stil: “Tim tocmai ce a realizat că părinții lui au enșpe mii de minute naționale….”.

 

 

 

 

 

Proiectul #London4 este susținut de GoTravel, Samsung, și Canyon. Iar de la peluză este încurajat corespunzător de SportLocal.ro. Le mulțumim pentru asta! :D

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.