Pe la începutul lunii octombrie apărea pe net un clip cu un tip mascat care facea pe șoferul pentru o duduie proaspăt ieșită dintr-o cafenea de pe Dorobanți, tipa având pe post de animal de companie un.. curcan. Ulterior s-a aflat că șoferul mascat este el însuși un curcan… Don Curcan.

.

Ei bine, acest Don Curcan, puternic împins de la spate de trustul Intact, în special prin edițiile Observatorului și emisiunii Răzvan și Dani, și-a dezvoltat o comunitate mică și activă pe Facebook și a început să își dea încet-încet brandul pe față.

.

Mai exact, într-o emisiune Răzvan și Dani a prezentat noile sale mezeluri de la Campofrio, mezeluri care îi poartă numele. :)

.

După o scurtă partidă de făcut săpături, am aflat și agenția care se ocupă de această campanie: Ogilvy.

.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.