În weekendul pascal ce tocmai a trecut, Cel.ro avea pe site un preț bombă pentru televizorul Toshiba 40RL938: 50 de lei. Oferta ofertelor, având în vedere că televizorul costă, în mod normal, aproape 2500 de lei.

televizor-celro

Era clar faptul că un individ din staff-ul lor a introdus aiurea prețul de listă într-un Excel, dar ce vină am eu ca și cumpărător? Am văzut televizorul la super-super-preț, am plasat comanda și aștept produsul, nene! Nu?

televizor-cel2

Oamenii și-au asigurat spatele în primă fază, când am plasat comanda, trimițându-mi următorul mail automat:

Va multumim pentru cerere.
Numarul cererii este 324534
Data cererii este Sunday 05 May, 2013( Apasati aici pentru factura detaliata )
Acest email este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc sau ca putem onora cererea dvs.
Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale.
Un consultant de vanzari va lua legatura cu dvs telefonic in cel mai scurt timp posibil
( maximum 48 ore).
Produsele se pot ridica de la sediul nostru sau livra dupa confirmarea comenzii telefonic

Dar mailul sec pe care l-am primit astăzi de la ei m-a enervat atât de rău încât am simțit că trebuie să dau cu articolul în ei. Mailul fiind următorul:

Buna ziua ,
Legat de cererea dvs cu numar 324534 va anuntam ca aceasta nu poate fi onorata,
cererea fiind anulata in mod automat.
Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acesteia va oferim
o reducere de 5% la urmatoarea cerere pe care o veti face pe site-ul nostru.
Cu stima, echipa CEL.ro
021.311.93.08 / 0733.94.95.00

Pe bune? Voi greșiți și tot voi aveți tupeul să îmi trântiți o ușă în nas în halul ăsta, refuzând să îmi oferiți un motiv pentru care comanda mea a fost anulată automat? Mă mai și luați la mișto cu reducerea de 5% (care sigur nu e valabilă și pentru produsele supuse deja unei reduceri).

Am înțeles, au fost câțiva indivizi care au făcut comenzi de 30 de televizoare. Oameni nemâncați care credeau că vor da tunul vieții lor pe spinarea CEL.ro, dar nu mă băgați în aceeași oală cu ei. Am aplicat o comandă normală, v-am oferit datele mele reale, vă rog frumos să mă tratați corespunzător! Fie să îmi oferiți o explicație pertinentă (nu un discount aruncat în scârbă), fie să îmi livrați produsul comandat. Mulțumesc!

Au mai scris despre aceeași situație și Arhi și Zoso.

3 comentarii Adaugă comentariu

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.