Închide

Ce vrei să cauți?

Curiozitate…

Ieri-seară mi-au căzut ochii pe ambalajul unui şampon Nivea pe care scria cam aşa:

Ei bine asta m-a făcut să mă întreb câteva chestii.

1. Care-i “şpârla”?

Adică înţeleg că dă bine ca producătorul să garanteze până în pânzele albe pentru produsul său dar el unde mai câştigă dacă toţi utilizatorii de şampon i-ar cere banii înapoi? De multe ori producătorul dă mai mulţi bani pe ambalaj decât pe compoziţia pe care o produce. Mie îmi sună toată acţiunea a operaţiune de tip cobai pe individul care cumpără produsul.

2. De ce campania durează o perioadă de “n” luni şi nu e valabilă pe întreaga existenţă a produsului?

Să înţeleg că doar în perioada “n” produsul va avea garanţia producătorului? Să înţeleg că după această perioadă “n” calitatea produsului nu va mai fi aceeaşi? Doar s-a văzut clar că oamenii preferă oferte nelimitate, de exemplu “Garanţia pe viaţă de la Germanos” sau “Minutele nelimitate pe care ţi le pune pe tavă Cosmote-ul”.. ca să nu mai zic de “Vacanţele All-Inclusive” unde lumea mănâncă şi bea “fără număr”.

3. Oare a cerut cineva banii înapoi?

Chiar aş vrea să văd cu ochii mei şi să aud cu urechile mele cum un individ s-a dus cu bonul fiscal la sediul Nivea şi a plecat cu cei 12 lei acasă. Asta evident după ce a completat douăzeci de chestionare, că doar aşa fac cobaii nu? :D

P.S. Nu am nimic cu brandul Nivea, chiar îmi plac anumite produse de la ei şi nici nu mi-au dat gologani să le fac publicitate (pozitivă sau negativă), doar mă întrebam şi eu cu “postare tare”. :)

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

8 comentarii Adaugă comentariu

  1. chiar ai dreptate! nu trebuie să ai ceva cu o persoană ca să vorbeşti despre ceva sau cu un brand. e o sesizare şi gata. şi e pertinentă. şi eu m-am întrebat în legătură cu alte articole…
    mai departe?

  2. E doar o alta forma de publicitate care merge la romani. Pe sistemu’ moca (ca banii ii iei inapoi… probabil). Parerea mea. :)

  3. good point:-?…mah esti destept,n-ai nici capul mare:P…uite ca la asta nu m-as fi gandit niciodata.

  4. Avea și Activia o campanie de genul.
    Îți ieșea garantat articolul mai tare cu Activia. :lol:

    E doar o campanie publicitară… scopul e doar promovarea și să întărească „credința” în brand…
    Mai mult ca sigur condițiile pentru rambursare sunt draconice și mai degraă te lași păgubaș.

Adaugă comentariu