Închide

Ce vrei să cauți?

Lidl România a testat ponturile site-ului de matrimoniale din U.K. Rezultatul e simpatic!

Am scris zilele trecute despre un site de matrimoniale din Marea Britanie care le oferea britanicilor câteva ponturi despre ce le place româncelor. Dacă unele erau decente (gen: “Să îi dai flori în număr impar”), altele erau clar dintr-un film SF rural (ex. “Să știi să mânuiești un topor” sau “Să ai două portofele la tine”).

Partea interesantă e că, după ce articolul respectiv a fost reviralizat de Metropotam și au vorbit despre el Sergiu și Andrei la matinalul Kiss FM, a intrat Lidl România pe frecvență și a făcut o simulare video cum ar arăta o întâlnire de Valentine’s Day pe bază de topoare și multiple portofele. Protagoniștii clipului sunt Sergiu și Andrei.

Găsiți clipul aici:

Concluzia clipului fiind (ȘOC și GROAZĂ) nu impresionezi o femeie cu un topor, ci tot florile și bomboanele au rămas cele mai bune instrumente de făcut impresie bună la o întâlnire. Concluzie cu care îmi este greu să mă identific din moment ce eu fac parte dintr-o castă aparte și am la îndemână un instrument special: un kebab ce-mi poartă numele.

Pentru toți ceilalți, există întotdeauna oferta Lidl, care s-a pregătit bine de tot pentru Ziua Îndrăgostiților.

1

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

1 comentariu Adaugă comentariu

Adaugă comentariu