Audi A8 a beneficiat de o campanie deşteaptă foc, targetată cu o precizie de lunetă şi care va prinde la tot poporul prin mesajul simplu “Până şi luxul trebuie să facă progrese”, asta pentru că trăim într-o nouă eră în care luxul de modă veche miroase uneori a kitsch.

Campania a început în luna ianuarie cu spotul “Audi – Goodnight Commercial” :

http://www.youtube.com/watch?v=fJnaOPzZ_pQ

Mesajul oficial era  “Goodnight Luxury”, iar lumea l-a prins cum nu se putea mai bine “Goodnight Mercedes – Good Morning Audi” (până la urmă Mercedes este unul dintre simbolurile luxului de pretutindeni).

Au urmat apoi două teasere care ne introduceau în lumea “Luxury Jail”, locul unde sunt închişi cei bogaţi blocaţi în tiparele clasice ale luxului. De unde dacă vrei să scapi cu adevărat trebuie să duci o luptă brutală cu tine şi mai ales să-i rezişti celui ce poate înâbuşi maselele bogătaşe puse pe scandal cu un… saxofon, Kenny G – The Riot Suppressor.

http://www.youtube.com/watch?v=oXE6L2gUDKQ

Unul dintre teasere este şi o mică lecţie pentru copiii dornici de “old luxury”, copiii de bani-gata sunt oleacă luaţi la ochi:

http://www.youtube.com/watch?v=9MIs0sBBwBo

Toate filmuleţele de mai sus anunţau minutul de frumuseţe pură advertisingericesc cumpărat în timpul finalei Super-Bowl, care în opinia mea este cea mai tare reclamă din timpul finalei Super-Bowl, adică asta:

http://www.youtube.com/watch?v=3snyXTNmFm8

Evident nu au neglijat reţelele de socializare şi au făcut un joc interesant pe Facebook şi un concurs pe Twitter.


3 comentarii Adaugă comentariu

  1. f tare! si Audi si Kenny G ca tine la misto-uri. asteptam raspunsu Mercedes

  2. Mi a placut videoclipul in care copiii de bani gata sunt lauti peste picior.:D

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.