Da, ideea nu este nouă, e inversul reclamelor în care se duce unu’ la shaolini ca să își găsească echilibrul spiritual. De data asta vine shaolinul la adevărații deținători ai echilibrului spiritual.

Dar execuția impecabilă, țăranul român cu barbă albă, shaolinul zâmbăreț și tăiatul mămăligii cu ața, este o combinație de nota 10.

Tot respectul pentru cei care au pus reclama asta pe retinele noastre tocite de tigăile dry cooker!

12 comentarii Adaugă comentariu

  1. Geniala ideea!

  2. #2

    foarte faina, din nefericire taranul roman cu barba alba, asa cum e prezentat, nu a existat poate niciodata :D asa or fi si calitatile apei asteia :))

  3. #3

    E o aiureala.. la cate prostii facea amaratul acela in portocaliu, il palea mosu’ bucovineste de nici o dorna nu il mai trezea, poate doar daca il masa cu recipientul toxico-plastic … hehehe

    • #4

      =)))))) Da! Românii nu prea sunt răbdători, bine punctat!

  4. #5

    De acord cu cei care spun ca sticla de plasic nu-si gaseste locul in aceasta reclama. Era de preferat o sticla de sticla. Mie mi-ar place tare mult sa se refoloseasca sticlele de sticla mai mult. Se mai gasesc, dar rar.

  5. #7

    Bine facuta reclama. Dar taranii cam de opereta!!

  6. Una dintre cele mai bune reclame din ultimul an. Sper sa fie pentru international. Ar prezenta foarte bine brandul de tara si nu ma refer la apa:)

    • #9

      Da. Se vor lua câteva premii internaționale cu ea.

  7. #10

    De cand am vazut-o prima data am fost impresionat. Bate frunza la fundul gol cu tot cu milioanele investite in ea :)

  8. #11

    oare de ce nu vedem astfel de reclame si la tv?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.