Am tot văzut pe ici, pe colo un clip share-uit cu : și multe )) în coadă. Videoclipul este cu trei rockeri care își văruiesc camera de cămin, din Regie, cu ajutorul pletelor, muzicii din dotare și a mișcării dubioso-rotative din cap.

 

Amplasarea produsului, “Vopseaua lavabilă Duraziv”, este evidentă iar faptul că userul care a uploadat clipul “Rocky21Regie” (Pfff) are doar un singur clip “pe canal”, la fel cum avea “BrailaForever” doar “Delfinii maidanezi”, este ca o mare pancartă care semnalizează: “sunt un viral publicitar wannabe”.

 

Eu îi miros pe cei de la Propaganda ca fiind în spatele filmulețului, asta datorită stilului repetitiv.

 

 

Oricât de funny este clipul, eu cred că de data asta nu va merge nici 5% atât de bine ca “Delfinii Maidanezi”, asta pentru că nu i-au preluat ziarele online, ca data trecută (gratis cică). :)

18 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cat de laaaame, cat de lame…

    • nu poate să îţi iasă de fiecare dată.. mai dai şi rateuri :))

    • #3

      daca sunt ei ,de data aceasta chiar au dat lovitura ,vezi ca deja au 500.ooo ,daca nu crezi consulta net-ul

    • #4

      @Korina, nu vreau să fiu cârcotaș, dar din cele 500.000 de vizualizări, 450.000 sunt făcute de pe site-urile din afară, care au preluat filmulețul. Le recomand celor de la Duraziv să se pregătească pentru exporturi masive.. :))

    • #5

      conceptul de “reclama ascunsa” aplicat in videoclipul de mai sus mi se pare abstract; nu cred ca ar fi o inteleapta strategie de marketing sa promovezi un produs prin metoda asta, de altfel eu nici nu am remarcat cu ce vopsea s’a vopsit pana sa’mi fi spus un prieten … vroiam doar sa adaug ca videoclipul mi se pare creativ, original si semnificativ pentru “actualul curent artistic urban”; nu vad cum poate sa fie lame asa cum ai comentat pe seama videoclipului atat timp cat insasi expresia “lame” alaturi de alte o mie si unu de neologisme pe care le consumam in vorbirea curenta (vezi “cool”, “trendy”, etc.) apartin fenomenului de americanizare la care suntem abonati la fel ca restul lumii (desigur, exista exceptii!); americanii posteaza sute de filme de genul “rockeri – regie” iar tu critici filmul ca fiind “lame” – folosind deci un cuvant american ca sa descriem un duplicat a stilului american, noi (incluzand pe tine!) afisand de multe ori atitudinea americanului din secolul 21? what the fuck? –

  2. De acord cu Ionuţ Bunescu, e tare lame clipul. Nu-l văd viral, oricât de mulţi manelişti s-ar bucura să-l vadă.

    • Hm.. la segmentul ăsta de piaţă nu m-am gândit! :)) până la urmă, ei cumpără vopseaua aia lavabilă :>

  3. Aia nu e camera de camin. Cel putin nu in regie :)

    • #9

      Exact la asta mă gândeam și eu. Au trântit un pat supraetajat într-o cameră și gata Regia. :)

  4. I-au preluat Pro TV. Cat de tampit poate sa fie clipul, parca e o idee de-a lui Jake din Two and a Half Men.

  5. #11

    Hai sa ti traiasca ca aia nu e camera de camin atat de mare. Doi la mana daca faceau asta cu vopsea adevarata a doua zi erau la spital cu arsuri (chimice) pe cap/fata etc numai de la vopsea ca sa nu mai zic de cat diluant trebuiau sa dea pe ei ca sa se curete.

    Asa ca sa ne lase cu iaurtul ala ingrosat dă pă peretii “caminului roz”.

    EPIC FAIL VIRAL!

    • #12

      vopseaua lavabila are ca diluant ,apa!!!

    • #13

      Daca matale te speli numai cu apa dupa ce iti dai cu vopsea in cap, felicitarile mele.

  6. #14

    conceptul de “reclama ascunsa” aplicat in videoclipul de mai sus mi se pare abstract; nu cred ca ar fi o inteleapta strategie de marketing sa promovezi un produs prin metoda asta, de altfel eu nici nu am remarcat ce cu vopsea s’a vopsit pana sa’mi fi spus un prieten … vroiam doar sa adaug ca videoclipul mi se pare creativ, original si semnificativ pentru “curentul artistic urban”; nu vad cum poate sa fie lame asa cum se comenteaza pe seama videoclipului atat timp cat insasi expresia “lame” alaturi de alte o mie si unu de neologisme pe care le consumam in vorbirea curenta (vezi “cool”, “trendy”, etc.) apartin fenomenului de americanizare la care suntem abonati la fel ca restul lumii (desigur, exista exceptii!); americanii posteaza sute de filme de genul “rockeri – regie” iar noi criticam filmul ca fiind “lame” – folosind deci un cuvant american ca sa descriem o copie in stilul american, noi afisand de multe ori atitudinea americanului din secolul 21? what the fuck? –

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.