Eu personal nu cred că creatorii spoturilor „Urăște-ți tatăl!”, „Urăște-ți băiețelul!” și „Urăște-te pe tine!” și-au zis în minte „hai să-i șocăm pe fraieri!”, atunci când se gândeau cum să vândă Neuro Optimizer-ul. Cel mai probabil au plecat de la insight-ul cum că în interiorul celor care gravitează în jurul unui copil bolnav de autism sau în jurul unui tată bolnav de Alzheimer, se duc niște lupte extrem de grele, lupte care implică simultan sentimente intense de ură și de dragoste. Oamenii ăștia au vrut să îți transfere, cu ajutorul respectivelor reclame, puțin din cantitatea asta mare de sentimente și să te facă (cel puțin) să urăști. Chit că asta înseamnă să îi urăști tocmai pe ei, pe cei care au venit cu ideea campaniei.

 

Nu știu ce efect vor avea respectivele reclame asupra vânzărilor, dat fiind faptul că răscolesc un sentiment atât de puternic precum ura, dar sigur vă veți lovi de multe reacții la adresa reclamelor, pe bloguri, profile personale de Facebook și conturi de Twitter.

 

În caz că nu ați văzut deja cele trei spoturi:

 

1.


 

2. îl puteți vedea AICI


3. îl puteți vedea AICI

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. Este imposibil să urăşti pe cineva pe care l-ai iubit cu adevărat cândva. Dacă ajungi să urăşti pe cineva, nu ai simţit niciodată iubire faţă de acea persoană. De asemenea, campania asta este o imbecilitate şi ar trebui boicotată.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.